Kom forbi og mød os

Ligesom ved alle andre ungdomsuddannelser er det en stor beslutning at vælge en STU. Derfor vil vi gerne hjælpe dig på vej med mulighed for en intro-praktik. Du kan altid komme i intro-praktik hos os et par uger eller bare et par dage hvor du kan møde de andre unge, se de forskellige klasser og være en del af undervisningen. Det vigtigste er, at praktikken passer til dig.

Langt de fleste, som går på CSU Holbæk i dag, har været i intro-praktik før de er startet, så de ved godt, hvor vigtigt det er, at man bliver mødt med åbent sind.

Men vi ved også at der kan være mange spørgsmål, når man skal vælge et uddannelsessted.

• ​Hvordan er underviserne?
  • ​Hvilke fag bliver der undervist i?
  • ​Hvordan er de andre studerende?
  • ​Hvordan ser skolen ud?
  • Hvordan kommer du til og fra skolen?

Alle disse og flere til, vil vi gerne hjælpe dig med og vi vil derfor gerne invitere dig til et besøg og en rundvisning på CSU Holbæk.

Hvis du har mod på det, er det også muligt at komme i intro-praktik som studerende. Det vil give dig mulighed for bedre at opleve dagligdagen her på skolen. Du vil komme til at deltage i undervisningen og være en del af det ungdomsmiljø, vi har.

​En intro-praktik kan f.eks. vare en eller to uger. Det kan også bare være nogle enkelte dage. Det vigtigste er, at praktikken passer til dig.

Du vil blive tilknyttet et en kontaktlærer som vil hjælpe dig igennem alle dagene.

Hvis det lyder interessant, er du altid velkommen til at ringe til en af vores Erhvervsvejleder

20.06.2019

Kontakt Erhvervsvejleder